lördag 18 februari 2012

Två trötta tjejer!

Oh my... Vilken dag!
Först en timmes pump, sen en timmes promenad, sen bad på matfors simhall, sen en liten promenad in till stan för att köpa en sista liten present till Adam som fyller år imorgon. Tanken var att ab skulle sova då, men den lilla räkan har varit vaken sedan 11:45 (efter endast 30 min sovning)!!!!!! Vägrade somna i bilen hem, vägrade somna i vagnen, vägrade somna hemma. Hon är trött som bara den men tydligen är livet så spännande nu att hon vägrar missa en enda sekund! Haha!

Nåja, det betyder ju bara att hon somnar tidigt och jag och Adam får mycket av kvällen för oss själva!

Strax ska vi äta thaimat och tar jag en cider till maten som jag hade tänkt så blir jag nog ännu tröttare, så jag hoppar nog den..

Trevlig kväll på er!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: