tisdag 21 februari 2012

Vår?

Alltså vilket vårväder! Strålande sol och plusgrader!
Lilla tjejen vaknade som vanligt nu för tiden strax innan kl 7 (vad hände med 09:15 egentligen??), men jag lyckades få henne att inse att det var liiiite för tidigt att gå upp, så vi sov en halvtimme till i stora sängen (eller hon sov, jag låg och var glad att jag kunde dra mig lite).

Idag är Adam ledig! Jag tror att vi ska åka till Birsta och köpa ett nytt soffbord och så vill jag titta i lite affärer, och kanske gå på Drakborgen med Annabelle. Vi hade tänkt gå på kyrkis innann jag kom på att han var ledig, men jag tror Adam gillar Drakborgen bättre, haha!

Nä nu ska jag ta och göra lite människa av mig själv! Ikväll blir det lite brun-utan-sol tror jag. Jag är typ genomskinlig i ansiktet....

Inga kommentarer: