måndag 12 mars 2012

Blåsigt!

God morgon!
Idag är det "som vanligt" här hemma igen. Annabelle är bra i magen (dock lite snorig) och jag känner mig bättre också. Men jag är trött, även det är ju faktiskt "som vanligt".

Idag åker Adam till Luleå, och det var tänkt att AB skulle på bvc och vägas, mätas och vaccineras idag, men jag har mailat och bett om en ny tid senare i veckan. Tycker att hon kan få slippa det idag, plus att hon får chansen att äta upp sig lite, haha!

Det är så himla blåsigt ute idag, jag gillar verkligen inte blåst! Men - vi måste ut på en promenad ändå, oavsett väder. Men det blir efter lunch. Adam var snäll och gick ut med Tindra innan han gick i morse, så hon klarar sig ett tag till. Det blir skönt med en promenad, frisk luft i lungorna är det inget fel på!

Nu ska jag ta och plocka undan lite, vi skulle ha städat i helgen men det fanns varken lust eller energi till det då. Nu är det en ny dag och nya tag (klycha)!
Ha en bra måndag hörrni!

Inga kommentarer: