fredag 23 mars 2012

Bra & dåligt.

Jag ligger i soffan och summerar dagen.
Jag ger den 4 av 5 i betyg.
För att det skulle ha blivit full pott så skulle Dragons ha vunnit i Luleå ikväll, men det gjorde dom INTE. Dom förlorade STORT.
Herregud.

Men annars, en mysig och fin dag med min älskade lilla plutt som är det sötaste som finns i hela världen!!!
Jag är så glad att hon mår bra nu, och att hon har fått tillbaka aptiten, för oavsett om jag bytte 10 bajsblöjor på en dag, så var det jobbigast att se att hon inte åt något. Nu är hon med i matchen igen, och det är underbart!!

I eftermiddags gick vi in till stan en sväng och skulle kolla på en present till en kollega som nyss blivit mamma, men jag var rastlös och uttråkad av samma gamla butiker, så vi köpte lite fredagsgott på Hemköp och gick hem i stället. Jag gör ett nytt försök imorgon.
Till middag fick vi underbart besök som sagt av Edith och Oliver, och vi åt sushi (om någon nu råkat missa det, haha). Det var riktigt gott tyckte jag faktiskt, jag var inställd på att jag nog inte skulle gilla det, så jag är jätteglad nu! Nu ska jag äta sushi en gång i månaden - minst!

Efter en kort promenad när E&O gick hem så somnade Annabelle helt ovaggat, och nu har jag tittat på lite "drama-reality-shit" på webtv samt tryck i mig alldeles för många cheeseballs....
Ska ta en dusch och lägga mig strax tror jag.. Men FÖRST ska jag bjuda på en video som jag lägger in från mobilen, hahaha, enjoooooy! :-)

Inga kommentarer: