onsdag 21 mars 2012

Egentid.

God morgon onsdag!
Tidig morgon hos oss idag, 06:45 tyckte Bellan att det var tråkigt att ligga och dra sig, så då var det bara att pallra sig upp!
Hon är så pigg idag, det är så roligt att se! Både pigg i maten och till humöret, mitt hjärta!

När Adam kommer hem från morgonpasset ska jag åka till Ica maxi och storhandla! Egentligen hade vi kunnat åka tillsammans, men jag ville åka själv, och ha lite Egentid bland alla hyllor! :-)
Jag har skrivit en lång lista och det ska bli så skönt att fylla på i köket!!

I eftermiddag ska vi på föräldragruppträff på BVC, och efteråt ska Bellan få 1-års vaccinet. Jag har ont i magen över det redan.
Jag har aldrig varit rädd för sprutor över huvudtaget men när det gäller Annabelle så mår jag jättedåligt varje gång jag ska sitta och hålla i henne när två sköterskor "hugger" en spruta i varje lår.... Jag kanske är löjlig för jag vet ju att det går över snabbt, men det hjälper inte. Det är lika jobbigt varje gång ändå.

Oh well, nu ska jag göra mig i ordning så att jag kan åka när Adam kommer!
Ha en fin onsdag alla fina!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: