måndag 19 mars 2012

Hallå vecka 12!

Det är måndagmorgon, Händige Manny rullar för fullt på tv'n, Annabelle sitter och pillar med någon liten byggkloss och jag dricker morgonkaffet. Mysigt faktiskt.

Den här veckan har jag en del saker planerade faktiskt! Kul!
Idag ingenting dock, men imorgon ska jag på mammalunch hos en instruktör på jobbet med andra mammalediga instruktörer (kul att jag också får vara med där) och på kvällen är det match (slutspel baby!!), på onsdag är det föräldragruppträff på BVC där en barnpsykolog kommer att vara och informera lite, på torsdag är det babysång, och på fredag tänkte jag dejta med Edith om hon vill, haha!
Adam kommer att vara borta tors-lör vilket jag tycker är sjukt störigt, men men, that's the life of a basketballwife, tja, flickvän i alla fall.

Ikväll vill jag åka och storhandla, eller i alla fall mellanhandla. Jag är ganska peppad just nu känner jag. Jag satt och tittade på olika matbloggar igår och fick lite inspiration. Jag är liksom ute efter "vanliga" maträtter, inget fancy shit, och hittade ett par bra fiskrätter, lasagne, grytor med mera.

Nåja, dags att ta tag i dagen eller?
Ha en nice måndag y'all! :-)

Inga kommentarer: