lördag 17 mars 2012

Jäkla skit!

Ja nu snackar vi bokstavligt talat. Är FETT less nu.
Har inte bytt en kissbjöja på en vecka. Bara poop, poop, poop.
Och Annebelle verkar också less. Grinig, snorig, hostig och inte på bra humör alls. Jag tror det är dom där himla tänderna som gör ont... Stackars liten.

Idag har jag varit på lunch på BIM med fina Frida och jag säger som jag alltid säger när jag har träffat henne - sååå himla trevligt!!
Annabelle passade på att sova 2 timmar medan jag var borta, och nu när jag är hemma och Adam har gått på match, så är hon så klart på sitt bästa grinhumör. Måste försöka hitta en magisk leksak som får henne att skratta helt enkelt!

Jag ska ta och baka en kladdkaka tror jag, det är vi värda idag - 1-veckas jubileum med Annabelles bajsmage! :-)

Inga kommentarer: