måndag 26 mars 2012

Kväll!

Nu har mitt lilla hjärta somnat och mitt stora hjärta är och tränar. Mitt vita hjärta ligger brevid mig och snarkar.

Det gick så bra idag när Oliver var här med oss! Jag måste erkänna att jag var liiiite nervös, för TÄNK om han inte skulle känna sig trygg hos mig och vara ledsen? Men - det gick huuur bra som helst! Vi sjöng (jag alltså), lekte och gick på upptäktsfärd i lägenheten. Oliver klappade Tindra flera gånger och var väldigt fashinerad av henne!
Jag är så stolt och glad över att Edith och Jakob "vågade" lämna Oliver med mig och Annabelle! :-)

När dom hade hämtat honom så var det en promenad igen som gällde, och efter det har vi bara lekt, busat (AB) och ätit middag! Jag gjorde falukorv i ugn med äpple, lök och riven ost, och till det hemmagjort potatismos! Annabelle älskade det!! Hon fick även smaka lite mjölk till maten idag, och det verkade vara gott. Annars är det liksom vatten som är den klara favoriten!

När Adam kommer hem ska jag gå ner till Daniel på jobbet och snacka lite skit med honom, och lämna presenten som vi ska ge till våran kollega Michaela som fick barn för snart en månad sedan. Jag köpte en outfit från Po.p igår, hoppas det blir bra.

NU: halsa ett glas Ramlösa Hallon och björnbär!

Inga kommentarer: