fredag 16 mars 2012

Lite fredagsfeeling faktiskt.

Men bara lite. Det kanske beror på vädret. Och det hade verkligen varit en mycket bättre feeling om Annabelle ville äta lite grann, men hon är totalt ointresserad. Visserligen visar hon ju tecken på att hon är hungring om hon blir det, det gjorde hon nämligen igår. Idag har hon endast ätit välling imorse, och ett smårgåsrån... Det gör ont i mammahjärtat, men som sagt, hon säger väl till när det är dags. Hon känns lättare också, och hon ser smalare ut runt magen och låren...

I förmiddags var vi ute i nästan 2 timmar, underbart väder! Nu är vi inne och grejar lite, jag har sorterat Annabelles byrå (något jag gör typ 1 gång i veckan), och Annabelle går omkring och snorar (hon är hostig och snorig också, som att det inte räckte med magen..) och svätter vatten med sin vattenflaska.
Hon har börjat gosa jättemycket med Tindra, går fram till henne flera gånger om dagen och lägger sitt huvud på henne, och klappar henne. Men man måste ha koll, hon är ju ganska hårdhänt om man säger så...

Just nu önskar jag att jag kunde gå ut och sätta mig på balkongen med min kopp kaffe, men vad ska AB göra då? Jag får skjuta på min önskan. Som vanligt då ungefär. ;-)

Inga kommentarer: