söndag 25 mars 2012

Mysigt!

Åh va mysigt det blev idag! Vi åkte och badade i Matfors med E,J&O!
Annabelle älskar att bada! Jag längtar så sjukt mycket till sommaren nu, och speciellt till våran vecka på Mallorca!

I morgon förmiddag ska jag ta en rejäl powerwalk uppför backarna till Haga och hälsa på pappa. Tindra och Annabelle följer också med!
Sedan efter lunch händer det en spännande sak - jag ska nämligen vara barnvakt åt Oliver!!! Det kanske handlar om 1-1 1/2 timme, men ändå, spännande att testa på att ha 2 små samtidigt! :-)

Nu har jag parkerat i soffan och ska äta upp det sista av cheeseballsen som jag köpte i fredags. Inget får vara kvar imorgon!

Kram och trevlig kväll!

2 kommentarer:

Chris Karinsdotter sa...

Hej! Här har varit strul med tider hela helgen hehe. :) tänkte kolla vilken vecka ni är på Mallorca? Vi ska åka o har bestämt oss för en all inklusive vecka av bekvämlighets skäl :) vet dock inte var!

Jessica sa...

Vi ska åka sista juni och är där första veckan i juli alltså! :-) vi kör också på all inclusive och familjehotell! Hade helst åkt lite tidigare typ i slutet av maj, men Adam har bara semester i juli så vi hade inte så mkt val..