onsdag 28 mars 2012

Solen vart är du?

God morgon onsdag!
Det är en riktigt mulen dag idag. Trist.

Jag sov ganska dåligt inatt...och ingen sovmorgon heller. Men allting efter 07 är godkänt. Jag gillar inte när Annabelle vaknar innan kl 07...
Just ja, detta har jag inte berättat! Imorgon åker ju Adam till Luleå igen, och då ska Annabelle sova hos mormor! Jag ska ha en hel kväll på torsdag och morgon på fredag för mig själv. Jag vet att jag inte kommer att sova något mer bara för att jag "får", men jag behöver ju inte kliva upp tidigt om jag inte vill.
Imorgon kväll ska jag äta något gott, ha Desperate housewives maraton, gå och lägga mig när jag vill och sova så länge jag vill/kan på fredag. Och så hämtar jag henne efter lunch nån gång. Nice!
Mamma är så gullig och har fixat en riktig spjälsäng till Annabelle (hon har haft våran resesäng innan), och igår sa hon "hmm...undra vad jag ska laga för god mat till oss på torsdag", hihi, hon älskar verkligen att få vara med Annabelle, jag märker det så väl! Och det är ömsesidigt. Annabelle ÄLSKAR sin mormor!

Nu är det dags för mig att äta frukost, magen kurrar! Efter lunch ska jag och AB åka på playdate, yay!!

1 kommentar:

Madde sa...

Kärlek Jessica, kääärlek :-) Märith är världens bästa och finaste mormor man kan tänka sig!