söndag 18 mars 2012

SöNdAg.

God förmiddag!
Åh vad jag skulle vilja göra något roligt idag, med hela familjen! Jag skulle så gärna vilja åka och bada, men Annabelle har fortfarande ni-vet-vad, så det är nog inte så bra att åka på badhus då...
Vi tar nog en långpromenad efter lunch tror jag, det kostar ingenting heller :-)

Nu på förmiddagen har jag sysselsatt mig med att lägga in en annons på Blocket där jag ska försöka sälja ett klädpaket med flickkläder (25 plagg) i storlek 62/68. Hittade massa fint igår när jag kollade igenom påsarna som jag har lagt undan. Jag skulle vilja behålla ALLT egentligen, men det är ju lite knäppt. Vissa plagg har ett sentimenalt värde, så dom får vara kvar.
Jag tror att jag begär alldeles för mycket pengar egentligen, speciellt om jag kollar på andra annonser, men kläderna är i stort sett nya, endast använda 2-3 gånger, och vissa inte alls. Och jag räknade ut ett ungefärligt orginalvärde på kläderna och kom fram till 2000:-.... Sjukt mycket pengar egentligen.
Får jag inget napp så kan jag ju alltid sänka priset eller försöka lite senare. Det är ju inte så att jag MÅSTE sälja dom nu.

Om en stund ska jag se om lill-bus vill sova, hon är inte lika grinig idag, men som sagt är läget oförändrat, plus att snoret rinner som att hennes näsa vore en vattenkran....

Ha en fin söndag!
XOXO

Inga kommentarer: