torsdag 22 mars 2012

Torsdag - äntligen!

Hej hej hej!!!
Äntligen är det torsdag och babysång! Både jag och Annabelle är så less på att bara vara hemma och leka och nu är hon ju faktiskt frisk, så det ska bli sååå kul att göra nåt roligt!!

Mindre roligt är att Adam åker till Luleå idag och kommer inte hem förrän på lördag em/kväll. Det är lite drygt för en match imorgon kväll....

Idag ska jag äta blodpudding till lunch! Jag har nog aldrig gjort det förut, själv alltså, och det ska bli så gott!!! Hoppas Annabelle tycker om det också, men jag har annan mat till henne som backup!

Imorgon är också en "spännande" dag. Jag ska äta sushi för första gången i mitt liv!! Jag tycker sushi är så snyggt, hoppas det är lika gott som snyggt! :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Lina sa...

Sushi som är så jäkla gott! Men jag gillade det INTE första gången jag åt det..:) Satsa på lax, räkor och California rolls, de är "lättätna";)