torsdag 26 april 2012

Babysång - check.

Yes, dagen - eller veckans - roliga aktivitet, är nu avklarad. Annabelle var överallt och ingenstans, hela tiden. Men hon är inte riktigt sig själv idag, hon är ganska lugn och tyst och - äckelvarning - har bara poop 1 gång sedan igår eftermiddag. Normalt är det ju minst 4 ggr... Hon kanske är konstig i magen, gud vet ju att jag inte blir mig själv när jag har problem med magen.
Nu behöver det ju så klart inte vara så, jag bara analyserar sönder saker, som vanligt.
Haha.

Imorgon är Adam ledig, tror jag i alla fall, och då ska vi nog göra Birsta. Vi ska kolla på - och förhoppningsvis köpa - en ny vagn. Eller alltså, en till vagn. En sulky som vi ska ha som shoppingvagn och resevagn typ. Först hade vi tänkt att köpa denna men vi tycker att den är lite för dyr för det syftet, så nu blir det nog den här . Betydligt billigare i alla fall.
Sedan tänker jag rösta för lunch på Ikea också, det var länge sedan vi åt där, det är ju så billigt och gott!!

Imorgon kväll ska jag på AW med jobbet, trots att jag inte har jobbat, haha! Vi ska på Stadshuset och äta mingelbuffé och dricka lite gott, men det blir lugnt för mig, jag ska ju jobba på lördag, så man skulle kunna kalla det en PW (pre-work) för min del.
Kul ska det bli!

Idag har jag total idétorka när det kommer till matlagning. Jag har faktiskt lagat mycket mat de senaste två veckorna, men idag vet jag fasen inte vad jag ska fixa. Annabelle får nog en plocktallrik med lite omelett, kalkon och broccoli, och vi  kanske får ta en sväng till Cherry woken. Mums!

Nu ska jag vara "mamma-ajabaja" i en 3 1/2 timme till ungefär, sedan är det minsann lite serier på datorn som gäller!
Tjaråååå!

Inga kommentarer: