tisdag 17 april 2012

Bakslag.

Tji fick jag. Ingen solning vid dammen idag inte. Det SNÖAR.
Inte så lite snö heller.

 Fan också. April är verkligen bakslag personifierat.

Så, det var det. Ingen idé att gnälla över något man inte kan påverka.
Det är också därför jag typ ignorerar att jag fyller år imorgon. Det var kul att fylla 30, men efter det tycker jag att man kan skippa alla töntiga födelsedagar som inte är jämna (men det är ju så klart jättekul om man blir firad).
34, vad är det liksom? Ja, imorgon fyller jag 34 och idag ska JAG baka till MIN födelsedag. Det är väl kanske där skon klämmer.

Annabelle vaknade och var jätteledsen imorse vid halv fem, så hon fick sova resten av morgonen hos oss. Jag sov så klart nästan ingenting, så idag får jag nog inte höra att jag är så glad och pigg, haha! Vädret hjälper ju inte till heller.

Nu ska jag klicka in på Feelunique.com för att se om jag kan pigga upp mig själv med något roligt och inte nödvändigt. En liten present till mig själv kanske.

Happy snowday.

1 kommentar:

Edith sa...

Snow?? No way.. that's just cruel..