tisdag 24 april 2012

Början på något nytt?

God morgon SOL (och moln)!
I morse vaknade jag med ett ryck, jag tyckte att jag hörde väldigt konstiga ljud från Annabelles rum och sprang upp och tittade. Hon sov sött, och tydligen var det fiskmåsar som förde massa oväsen som  jag hade väckts av.

Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan skrev att jag ville testa en sak, men att jag inte ville skriva vad det var förrän jag testat det?
Idag ska jag köra igång, och det kan bli både flipp och flopp. Flipp i det långa loppet, OM jag klarar av det.
Jag ska göra detta 3 gånger denna vecka, så på söndag skriver jag om det igen. :-)

Idag tror jag att Annabelle kommer att sova innan lunch, och om hon gör det så ska vi gå till Kyrkis efter lunch har jag bestämt. Eller till lekparken, eller båda. Solen kommer säkert att försvinna, men det var i alla fall härligt att vakna upp till sol!

Vad gör NI idag?

Inga kommentarer: