torsdag 19 april 2012

Effektiv.

God morgon torsdag!
Denna dag har vi (jag) längtat efter! Äntligen är det babysång igen! Och idag är det min tur att ta med fika!
Nu måste jag skryta lite över min effektivitet.
Jag klev upp ca 07:15, och på 45 minuter har jag gett ab och mig själv frukost, bakat en kaka OCH duschat och tvättat håret.
Kakan (kärleksmums) gjorde jag när ab satt och åt sin macka efter gröten, och sedan tog jag med hennes stol till badrummet och lät henne borsta tänderna där medan jag duschade.
Visst, kakan är inte klar, glasyren måste på och mitt hår är fortfarande blött, men det viktigaste är gjort!

Jag hade en jättebra födelsedag igår, lugn och skön.
Adam och Annabelle uppvaktade mig med fina blommor, en Pandora-berlock och presentkort på HM, och när mamma och pappa kom så fick jag mer blommor, lite pengar och ett till presentkort från HM.
Vad mer kan man begära på sin 34-årsdag? Jag ser fram emot lite shopping till helgen, det behövs verkligen!

Nu ska jag fortsätta med smink och torka håret, göra glasyren och sedan ska Annabelle få ett bad. Hennes hår är katastrof.

Happy Thursday!

Inga kommentarer: