fredag 13 april 2012

Fröken Fräken.

Härlig dag idag!
Promenad till mamma där vi fick pannkakor till lunch. Annabelle var inte superimponerad av pannkakor, så hon fick lite småplock också, och efter lunch så gick vi på en kort promenad så att hon skulle somna i vagnen, och sen parkerade jag vagnen på mammas uteplats och så drack vi kaffe och fikade lite.
Sedan gick vi tillbaka till stan (ab fortfarande sovandes i vagnen), och det var uuuunderbart väder!!
När hon vaknade efter ca 1 timme och 45 min så gick vi till lekparken och åt mellis och så fick hon "leka" i 30-40 minuter. Pinnar är väldigt roligt just nu! Hela tiden hade hon minst en pinne i varje hand.

Nu är vi hemma efter nästan 6 timmar på vift! Så skönt! Annabelle leker tittut bakom en gardin och jag bara väntar på att gardinstången ska falla ner...haha!

Jag känner i ansiktet att jag har varit i solen idag, och tittar jag riiiiktigt noga så ser jag faktiskt några fräknar!
Älskar våren!!!

1 kommentar:

Puma sa...

Jag älskar våren jag med. Så skönt att vara ledig hela våren och sommaren!