lördag 28 april 2012

Inte min grej...

Jag känner mig nästan som en tant när jag skriver detta, men igår när jag var ute - eller snarare när jag skulle gå hem - så fick jag passera dansgolvet innan jag kom till garderoben, och även fast klockan var innan 23 så var det faktiskt en hel del folk som stod där och dansade. Jag fick nästan lite "panik", jag ville typ springa därifrån när jag skulle korsa dansgolvet. Haha, kanske inte så allvarligt då, men typ. Det kröp i kroppen på mig.
Det var som att gå igenom en värld som jag ÄLSKADE förut. Jag älskade att festa, dansa, flirta - och mellan åren 25-30 hade jag så himla kul med mina kompisar, och jag är så glad att jag har fått haft en sån där period i mitt liv, men det känns verkligen väldig avlägset just nu.

Jag antar att det blir så när man 1. skaffar barn och ligger minus på sömnkontot, och 2. har en partner som inte alls har det "intresset", eller vad jag ska säga.
Ibland kan jag sakna det, men vad jag verkligen INTE saknar är "dagen efter". Ångest och huvudvärk.

Kvällen igår var perfekt. Lite god mat, 1 glas vin och en Baileys, massa trevligt folk och gapskratt!
När jag kom hem satt jag och Adam uppe en stund och pratade, och innan jag la mig rättade jag till Annabelles täcke och gav henne en puss lite försiktigt.
Lovely! <3

Inga kommentarer: