söndag 15 april 2012

Nästan perfekt.

Åh en sån härlig eftermiddag! Vi har varit ute i 3 1/2 timme!
Först träffade vi som sagt Frida och gick runt sjön med henne. Supertrevligt som alltid! Jag tycker så mycket om Frida!
Annabelle sov hela promenaden, och när vi sa hej då så gick jag och ab in till stan. Jag hade tänk att köpa en latte eller en glass och sitta i solen och njuta tills ab vaknade. Jag var såååå kaffesugen och såg verkligen fram emot en kopp i solen, men så hade jag glömt kortet hemma, och inga kontanter hade jag heller. Tji fick jag.

I stället gick vi till "ankdammen" (bakom polishuset) och så fick Annabelle sitt mellis där när hon vaknade, och efter det gick vi till lekplatsen en stund innan vi gick hem.

Nu är det kaffe som gäller för mig. Vi ska bara ta det lugnt resten av dagen. Tindra har kommit hem också efter en helg hos mormor, så vi ska gå ut på en kvällspromenad också. Det är nice nu när det inte är mörkt och kallt!

Som sagt - coffee time!!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Friidis sa...

Jag tycker så mycket om dig också!