fredag 27 april 2012

Party party!

Ikväll är det dags för lite festligheter för Fröken Jonsson.
Med betoning på "lite".
Dålig tajming, jag ska jobba imorgon, och hela helgen faktiskt, så jag kommer att göra en tidig kväll, bara för att vara på den säkra sidan.

Idag har vi varit i Birsta hela familjen och köpt vagn bland annat. Det blev en annan, man skulle kunna säga att det blev en kombination av det två vi hade funderat på. Det känns väldigt skön att köra, och den känns mer rejäl och "allround" än Bangkok som vi åkte dit för att köpa, och storleksmässigt (ihopfälld) var det inte så stor skillnad, däremot kan jag känna att det känns som att vi har två vagnar i nästan samma storlek nu.... men men. Det blir bra det här. Vi ville ha en lättare vagn för resor och "shopping" (alltså ha i bilen) och det har vi nu. Våran "gamla" vagn funkar bra och jag kommer ha den mest tror jag, men benen hänger liksom utanför när hon ligger i den, och det ser inte så skönt ut....

Nu ska Annabelle äta middag och sedan måste jag påbörja "projekt hot mama".
Hahaha...

Inga kommentarer: