söndag 22 april 2012

Söndag.

Halloj!
Idag har vi planerat att gå till himlabadet! Min mage är svullen och öm, det känns verkligen inte lockande att skutta omkring i bikini då vill jag säga. Men jag har faktiskt sett fram emot detta, så det är bara att bita ihop antar jag.

Helgen har varit helt ok. Jag har blivit firad ytterligare en gång och så har jag shoppat lite och slappat mycket. Så kul att få presentkort för då kan man shoppa utan att det blir tomt i plånboken!

Idag är vädret inte lika vidrigt, det regnar inte och det snöar inte. Tack för det. Men oj vad jag längtar efter sol och värme nu, vill fixa till balkongen och kunna sitta där och sola när Annabelle sover på dagarna!
Den som väntar på något gott...

Ha en skön söndag, det ska jag försöka ha, trots krånglande mage.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: