måndag 21 maj 2012

Bellans nya fasoner.

Varje dag gör hon massa saker som är hur gulligt som helst och varje dag får hon mig att skratta, älskade flicka!
Men - nu har några nya saker kommit som jag inte är superförtjust i, typ dessa:

Hon vill gärna sätta sig upp eller stå på knä på skötbordet. Det är ju inte bara jobbigt, utan även farligt!
Hon vill aldrig ha mössa på sig längre, hon sliter av den HELA tiden, jag tänker öroninflammation (överbeskyddande kanske). Som tur är går vi ju mot varmare tider och snart behöver hon inte ha mössa längre.
Hon vill äta all mat själv, och det är ju dit man strävar, men det tar väääldigt lång tid och det blir väääldigt kladdigt. Lunch som tidigare tog max 15 minuter tar nu 45. Minst.
Bara naturligt så klart. Jag vet.

Nu är det dags att gå ut igen. Gud vad jag längtar efter lite hjälp och avlösning nu.... Adam kommer hem sent imorgon kväll...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: