tisdag 15 maj 2012

Det här med bloggar.

Jag läser ju ganska många bloggar dagligen, en del av "författarna" känner jag personligen men de flesta har jag aldrig ens träffat. Men det känns ju på nåt sätt som att de alla är ens vänner, för man lär ju liksom känna en person genom texterna och bilderna på något sätt.

Genom min blogg vill jag nu bara skänka en liten tanke och en kram till en tjej som jag inte känner på riktigt (som läser min blogg) vars en familjemedlem är sjuk. Nu har du inte skrivit på några dagar och när du tittar in här nästa gång så hoppas jag att ni alla mår bra.
Jag nämner inga namn, men förhoppningsvis känner du dig träffad! :-)
Kram från mig till dig!
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Jag blir rröd till tårar nu faktiskt, på riktigt<3 Och hoppas nu innerligt att det verkligen ÄR mig du menar, för annars gör jag ju bort mig hyffsat nu;-)

Har haft ett par riktigt riktigt jopbbiga dagar med många tårar och många funderingar om livet....Hur fort det kan förändras....

TACK för dina fina ord och tack för din omtanke. Det värmde extra mycket en dag som denna.

Jessica sa...

Ja då, det var du! <3

♡ Kakan♡ sa...

Phu;-) Tack igen söta!