fredag 18 maj 2012

Freakin' friday!

Heeeeej!!!
Idag slog AB upp sina blå 06:45. Jag låtsades inte höra hur hon låg och pratade med sig själv och sina gosedjur. Jag var sååå trött. Jag tänkte att så länge hon bara "pratar" så kan hon få leka lite själv i sängen, blir hon ledsen så går jag dit. Efter en stund blev hon tyst, och när klockan var 07:15 gick jag upp och då satt hon i en helt tom säng - täcke, kudde, nappar och djur låg på golvet. Men hon satt där och filosoferade i sin ensamhet :-)

Vi har hunnit med frukost, dammsugning och en 40 minuters promenad. Jag blev helt svettig, det är lite "konstigt" väder idag. Fuktigt och kvavt nästan. Jag hade helt fel kläder för "fuktigt och kvavt". Fleecejacka var det sämsta valet, speciellt med endast ett linne under.

Jag måste fråga er tjejer en sak. När ni använder b.u.s (om ni använder det ibland), känner ni då att krämen är svår att gå in i huden? Jag använder Doves, och jag smörjer alltid in mig på kvällen och även fast jag gör det 2-3 timmar innan jag lägger mig så känner jag mig helt klibbig när jag ligger i sängen, och även dagen efter! Alltså kanske inte klibbig egentligen, men det känns verkligen att jag har smörjt in mig med något annat än vanlig lotion.
Är det så för er också? Ska jag kanske byta b.u.s?

Oh well.

Idag ska vi gå en sväng på stan efter lunch, jag ska på HM och kolla på byxor, och på Po.P som har 20% på ALLT i butiken om man är klubbmedlem (vilket jag naturligtvis är, haha).
Ikväll ska jag göra pizza till middag! Det blir första pizzan för Annabelle! Hon får en simpel slice med tomat, ost och kalkon (typ som en macka ju, fast varm) och så kokar jag lite broccoli också, som hon får som en "side order" haha! Själv tar jag en liten skål med bea-sås som side order. :-)
Är det fredag så är det!

1 kommentar:

♡ Kakan♡ sa...

Ang bus så håller jag med, det känns som att det ALDRIG torkar! Blir alltid massa fläckar när jag ska smörja hela kroppen saå jag håller mig mest till facet;-)

Jag har köpt en jättebra som är mer som en gel,lätt att smörja ut. Fast den har jag ju som sagt bara i ansiktet...