onsdag 16 maj 2012

Härligt!

Alltså, dagarna är ju så mycket härligare när solen skiner. Jag kanske inte gör så fruktansvärt mycket mer bara för att det är finare väder, men allt blir så mycket enklare på något sätt.

Idag tog vi en sväng på stan på förmiddagen, hela familjen. Jag köpte med mig sushi hem till lunch, åt det nu för andra gången i mitt liv, och jag tycker verkligen jättemycket om det! Jag åt lunch i solen på balkongen tillsammans med Tindra och bina som verkar vara en återkommande faktor varje år här... Annabelle sov sent idag och det passade perfekt! :-)

Lite senare på eftermiddagen så bakade jag scones som vi åt till mellis, och lilla damen äter som en vuxen, efter 3 halvor med smör och ost fick det vara nog tyckte jag, haha! :-)

Nu chillar vi efter middag och bad, och jag hoppas på en smidig läggning om ca 1 1/2 timme.
Imorgon åker Adam till Bosnien och kommer hem på tisdagkväll, så vi är helt ensamma i flera dagar... Buhu... Men, vi hittar nog på nåt!

Hoppas dagen har varit bra för er också, fina läsare!

Inga kommentarer: