fredag 18 maj 2012

Kaos.

Det blev inte riktigt som jag hade planerat idag. Planen var stan, och sekunden vi kom utomhus öppnade sig himlen och det kom världens regnskur! Eftersom vädret verkade vara ganska ostabilt så tog vi bilen till Birsta i stället.
Bad idea.
Det verkade hela Sundsvall och resten av nedre Norrland också ha gjort. Jag klarar inte av att gå omkring i affärer när det kryllar av människor, det blir kaos i min hjärna och jag vill bara till närmaste utgång.
Jag köpte en UV-tröja och en t-shirt på Po.P, men på HM så vände jag när jag inte ens hade kommit halvvägs in i butiken....

När vi kom hem så hade vädret blivit lite bättre så då blev den en snabbis till Hemköp och en promis med Tindra, och sekunden vi kom in kom det en skur igen. Bra tajmat den gången i alla fall.

Nu har jag nyss haft en bajsbrottningsmatch med Annabelle på skötbordet. Fy fan.

Det börjar närma sig middag så det är väl dags att börja fixa med pizzan! Gud va gott det ska bli!!

Inga kommentarer: