lördag 19 maj 2012

Mosig...

Ja herregud.... Jag tycker att jag ganska ofta gnäller om att jag är trött, men så här mosig har jag inte varit på riktigt länge nu. Annabelle sov hos mig inatt, för hon vaknade och var otröstlig sent igår kväll. Just då kändes det som en bra idé att låta henne sova med mig, nu i efterhand hade jag kanske kunnat "kämpa" lite mer för att få henne att somna om inne hos sig.
Jag har så klart sovit som en kratta. Och jag har legat längst ut på ena kanten, och hon har legat PÅ mig mer eller mindre. När hon vaknade första gången var klockan kring 04, och då somnade hon om, jag halvsov. Men sedan var hon redo att stiga upp kl 05:10.... Alltså jag minns inte när det hände sist? Hon brukar vakna tidigast strax innan 07!

Jag är inne på kaffekopp nummer två, och försöker att få denna dag så dräglig som möjligt. Snart ska hon sova, och då ska jag passa på och vila också. Hoppas hon gör en repris på häromdagen, då hon sov 2timmar och 45 minuter.....

Usch, idag blir det segt....Sorry för gnället.

Inga kommentarer: