söndag 20 maj 2012

Veckan är slut!

Vilket bra slut på helgen och den här veckan! Supertrevligt med fikafrämmande idag, det var fullt hus med 3 tjejer, 3 barn under 3 år och så 2 hundar! :-)
Annabelle var så mysig och delade ut kramar till höger och vänster.

Nu ikväll har jag kollat lite webtv och målat naglarna, både på händerna och fötterna. Denna gång blev det orange, jag älskar orange nagellack!

Imorgon börjar en ny vecka och dagarna ser i stort sett tomma ut. Utom torsdag då, då är babysång!
Adam kommer inte hem förrän sent på tisdag kväll, så på onsdag ska jag masa mig till gymmet! Och den här veckan ska jag komma igång ordentligt med tuffa promenader också, jag har legat på latsidan och fikat alldeles för mycket den gångna veckan. Jäkla fika alltså, varför är det så gott???

Oh well, nu ska jag ta och lägga mig, sov så gott alla fina!
XOXO.

Inga kommentarer: