måndag 11 juni 2012

Mitt mys.

Wow... En hel natts sömn för alla i familjen i sina egna sängar! Till och med Tindra låg i sin säng hela natten, istället för att tassa runt i vardagsrummet och morra åt tidningsbudet tidigt på morgonen.
Det blev ett kärt återseende mellan Annabelle och tindra, ab sa "oooooooh" och gav tindra en kram och sedan ville hon upp i våran säng och ge mig en kram! Min lilla mysis!

Idag har vi inga planer - as usual - och vädret ser lite opålitligt ut - as usual - så vi får se vad vi hittar på. Adam har långa dagar från morgon till kväll större delen av veckan, så vi får klara oss utan pappsi.

Idag är det 19 dagar kvar till våran resa, så nu är det 19 dagars hårdkörning med nolltolerans mot godis, chips, fika, bröd, pasta, potatis och ris. Så räkna med lite gnäll den närmsta tiden, haha! Vägde mig i helgen, för första gången på flera månader, och jag låg under 60 kg, det kändes bra!

Nu ska vi klä på oss här hemma och snart gå ut på dagens första promenad!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: