söndag 24 juni 2012

SÖNDAG!

Hej hej!

Skön söndag idag. Vi har varit i Birsta, Adam har shoppat lite och jag har köpt ett rese-apotek.. Herregud va trist att spendera pengar på apoteket... MEN - bra att ha, utifall att...
När vi åkte hem så somnade Annabelle i bilen och då passade jag på att gå in till stan för att kika lite i lugn och ro - MEN tji fick jag då allt var stängt utom typ Åhlens. Inte riktigt enligt planen. Oh well, ett par badringar som man har på armarna (man - alltså Annabelle) fick jag tag på i alla fall.
Jag börjar bli redo för semester.

När fröken sovit färdigt åkte vi upp till Sidsjön för Adam ville springa i slalombacken (varför vill man det?!) och då passade jag och Annabelle på att chilla på den lilla strand som finns alldeles nedanför backen, hon var först lite skeptisk till vattenkanten, men sedan fick jag hålla fast henne för att hon inte skulle dyka i typ, haha! Det var väldigt spännande att titta på när jag kastade stenar i vattnet! Hon älskar ju att leka med sand också, och det ska bli såååå kul att se henne på stranden i Mallorca om en vecka!!   

Nu ska jag fira att magen verkar vara "back-on-track" och chocka den med en pizza till middag, hahahaha, kanske inte det bästa, men jag har varit sugen på pizza i 4 veckor... :-)    

Vad äter NI till söndagsmiddag?

Inga kommentarer: