söndag 8 juli 2012

Bed, sweet bed.

Hej hej!
Jag ligger i våran säng och drar mig lite. Annabelle ligger bredvid och sover fortfarande (kl är 9:45). Hon somnade igår kring 22, utan välling och med feber och vaknade vid 05 och var ledsen så då fick hon komma över till oss och har sovit sen dess.

Det värsta som finns när hon blir sjuk tycker jag är att hon äter så lite. Hon har liksom noll aptit. Jag mår så dåligt när hon inte vill äta mer än ett par kex om dagen... Men men, hon äter nog ikapp sig sedan.

Idag ska vi ta det lugnt, bara vara hemma mest och tvätta typ. Hämta tindra ska vi göra också! Jag saknar henne :-)
Och så ska jag ta en lång dusch, jag känner mig alltid så ofräsch när jag har varit utomlands. Gillar inte vattnet i duschen och det känns alltid som att man inte kan få håret riktigt rent. Annabelle ska få sig ett bad också. Det gillar hon nog. Vi har ju vatten som inte klias i ögonen :-)

Nu ska jag kanske ta och kliva upp... Eller så ligger jag kvar lite till :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: