tisdag 10 juli 2012

Dag 4.

Hej.
Dåligt bloggade, men jag har inte så mkt att skriva om känner jag, och jag vill inte skapa en dålig stämning då det ända jag känner för att göra är gnälla... :-(

Idag hade Annabelle feber för 4:e dagen (fre, lör, igår och idag), och hon har varit så grinig. Igår var hon mest trött och satt i soffan med glansiga ögon, men idag har hon varit mer aktiv och mycket mer grinig.
Efter vad som kändes som 100 telefonsamtal fram och tillbaka så lyckades jag få en tid till henne imorgon kl 10, på en annan vårdcentral än det vi går på i vanliga fall, för dom kunde inte ens ta emot samtal (??!!).
Hon har ätit lite bättre idag och åt välling nu ikväll för första gången på 3 dagar... Och nu ska jag äta glass för andra kvällen i rad.
I might as well, liksom.


Bellan pussas med öppen mun...

Inga kommentarer: