söndag 15 juli 2012

Kom heeeeem!

God morgon!
Jag kan numera inte längre skylla min trötthet på Annabelle, det har jag i och för sig inte kunnat göra på ett tag, hon sover ju faktiskt exemplariskt på nätterna (12-13 timmar i sträck).
Jag sover ju värdelöst helt på egen hand.

Oh well.

Nu ska vi snart åka och hämta hem tjejerna från mormor (älskar att skriva "tjejerna" om Tindra och Annabelle), och jag håller på att längta ihjäl mig!!!!

Vi gick aldrig på bio igår, det blev så dålig tajming, vi blev hungringa så tidigt, så när vi hade ätit middag (på romantiska Bitelite, hahaha) så var det 2 timmar kvar till bion skulle börja, så då struntade vi i det och åkte hem och kollade på en svensk film i stället som var helt ok.

Nä nu måste jag sparka Adam i rumpan om vi ska komma iväg någon gång...Han segar framför tv'n...

Inga kommentarer: