tisdag 24 juli 2012

Ladda om.

Hej på er!
Är ni kvar trots detta dåliga sommarbloggande?

Nu är vi hemma igen, vi åkte relativt tidigt så vi var hemma redan vid 15-tiden. Vi har haft några sköna dagar med blandade aktiviteter i Stockholm hos Adams familj.
Vi har sovit hos Adams mamma i 4 nätter och igår sov vi hemma hos Adams bror Andreas, hans fru Aida och deras barn Liam och Alicia.
HUR kul som helst! När barnen sov passade vi på att ha lite vuxentid med massa gott framför tv'n, sånt som vi aldrig kan göra tillsammans, eftersom man alltid måste hem och natta barn.
Det var en jättetrevlig kväll igår, verkligen!

I vanlig ordning så har min sömn varit totalt kass. I förrgår natt var jag vaken mellan 01:30-04:00... Jag bara låg och stirrade i taket. Och igår gick jag och la mig prick 00:05, och när klockan var 01:30 hade jag fortfarande inte somnat (och då skulle jag sova i en 90 cm säng med Tindra i fotänden i ett ganska varmt rum, så resten av natten var väl inte superlyckad heller).
Igår lyckades jag även sträcka mig i ryggen/nacken när jag skulle lyfta ur Annabelle ur bilen, och jag känner fortfarande av det idag. Jag har ett sug efter träning känner jag, och det skulle verkligen vara på sin plats. Vissa dagar känns det som att kroppen håller på att gå sönder, bit för bit. Jag är bara 34 år, det ska inte vara så här nu.

Imorgon har jag en dag med några ärenden att fixa. Tindra ska till vetrinären, hon är inte bra i tassen än, jag måste handla lite grejer på stan, typ lite "vätska" till helgens utflykt, och det viktigaste - en nessecär (stavning??). De senaste 2 resorna (Mallis och nu Stockholm) så har jag haft alla mina hårgrejer, smink, lotioner osv i en lila Systemet-påse. Hur classy som helst.
Herregud kvinna, skaffa dig en nessecär. Så det ska jag göra imorgon. För på torsdag är syrran + familj här över dagen så då hinner jag inte, och på fredagmorgon åker jag till Åre!!!
Nu är det bokat och klart! HÄR ska vi bo i 2 nätter, jag, Jenny och Jessica.
Väderprognosen visar regn hela helgen, men för första gången på hela sommaren så bryr jag mig inte.

NU måste jag sova, och hoppas för allt i världen att jag KAN sova ordentligt i natt. Jag behöver det nu.
God natt!

2 kommentarer:

Edith sa...

Holy s*** this looks good!!

Lina Enocson sa...

Å så mysigt med helg i Åre! Skit i vädret, mysigt ändå:)