fredag 31 augusti 2012

Chips och nya skor.

Hej på er!

Just nu sitter jag och väntar på Adam som har åkt och handlat lite fredagsgott. Det blir en sen kväll känns det som, klockan är snart 21 och vi har inte ens satt oss tillsammans i soffan ännu. Jag beställde chips och dipp till kvällen/helgen. Mums, det var länge sedan jag åt dipp nu! :-)

Idag bjöd jag hit mamma på lite fika, och efter det gick vi in till stan för att köpa nya skor till Annabelle. Det blev ett par rejäla skor (inte kängor, men ändå rejäla), vattentäta i Goretex som kommer att vara superbra under höstens utelek innan det blir riktigt kallt. Enligt mig var dom alldeles för dyra, men mamma sa "man börjar bara dagis en gång och då måste man ha rejäla och bra skor". Jag bråkade inte med henne om vi säger så, haha.
Jag tror jag gav henne 3 kramar innan vi sa hej då! :-)

Imorgon ska jag ha lite lyxig egentid (tack hjärtat) då jag ska få gå och bli höstfin i håret, gud vad jag längtar! Både efter själva "renoveringen" och att bara få sitta ner i lugn och ro i 2 1/2 timme...

Vad mer händer i helgen....? JO, på söndag är vi bjudna på brunch hos en av Adams vänner, Pontus och hans tjej, i Matfors! Det känns ju också superlyxigt!
Men, bara för att jag inte ska sitta här och "skryta" om allt bra som händer, så kan jag balansera det hela med att säga att jag också måste städa, tvätta, stryka på namnlappar på alla Annabelles kläder osv... Puh..

Oh well, nu är Adis hemma och jag ska blanda dipp!

Treeeeeevlig kväll!

1 kommentar:

anna octavia sa...

chips & dipp e bääääääääst