torsdag 16 augusti 2012

Helgplaner.

Vi har INGA helgplaner. Eller, jag har en. Jag ska storstäda, haha! Igår sa jag till Adam "någon dag i helgen så MÅSTE du och Annabelle försvinna i ett par timmar så att jag kan städa i fred". Det är nästan pinsamt hur det är här hemma just nu. Städa är ju inte superskoj, men SÅ skönt när man är klar.
Det ska dammsugas, dammtorkas, bytas sängkläder och viktigast av allt - golven ska torkas.
Jag HATAR att torka golven, men det måste verkligen göras nu, och då gör jag det "gärna", men då måste jag få vara ensam hemma.

Gud vilket tråkigt inlägg, haha, jag önskar att det var roligare helgplaner än så jag kunde dela med mig av :-)

Nu ska jag börja med middag, ikväll blir det något så spännande som korvstroganoff.
Mmmm.....maaajs... som Annabelle skulle ha sagt (jag tror hon menar nice, men säger det med ett "m").
:-)

Inga kommentarer: