fredag 31 augusti 2012

Hoppas...

....på en mysig kväll ikväll.
Adam har i stort sett jobbat 08-20 de senaste två veckorna. Tröttsamt för oss alla tror jag. Jag kan ju dock bara tala för mig själv. Och detta är bara början, när säsongen kommer igång så kommer han att jobba varje dag, och göra många resor på helgerna med div 1 laget som han också coachar. Dragons matcher är ju på veckorna. När kommer vi att ses? Och när kommer han se Annabelle?

Jag ser ju fram emot hösten med jobb och förskola och allt vad det innebär, men just den biten känns lite tung...

Oh well. Man får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt.

Idag är det fredag och jag ska baka en helgkaka. Det blir den där banankladdkakan som jag gjorde för några veckor sedan! Men nu ska jag koka nappar!
:-)

Trevlig fredag!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: