lördag 4 augusti 2012

Kent & Bryan.

Vilken kväll! Jag ger den 9 av 10. Det enda som inte ger den en 10:a var regnet.

Vi kom till arenan strax efter att Kent hade börjat spela, både jag och Jenny gillar Kent så vi tänkte att vi kan ju lika bra se dom också när vi ändå har biljetter för hela kvällen. Det var vissa stunder helt magiskt, speciellt när dom spelade min absoluta favoritlåt 747:

YouTube Video

Under Kents konsert regnade det hela tiden, som tur var hade vi regnponchos:



Efter Kent sprang vi till Statoil för att stå under tak och dricka lite kaffe en stund, och sedan gick vi till Muris restaurang (jennys sambo och mitt ex, haha) för att låna toan.

När vi gick tillbaka till arenan hade regnet slutat och Bryan började spela 4 minuter innan utsatt tid. GUD va bra han var!!! Från start till slut var det underbart bra! Ett stort minus var att min kamera var full och det enda jag kunde filma var detta (ursäkta min sång):

YouTube Video

Härlig allsång på den! Men den absolut bästa låten var så klart Heaven som jag inte kunde filma, jag hade gåshud över hela kroppen under hela låten, det var helt magiskt!! Mycket bra var också de två extranummer som han körde på slutet, bara han, gitarren och ett munspel. Och publikens sång! :-)

Jag är så himla glad att jag fick chansen att gå på denna konsert! Helt underbart!

Inga kommentarer: