torsdag 16 augusti 2012

Mentalt.

Hej på er!
Idag är en riktigt fin dag här i "svallet". Jag sitter inne och surar. Eller nä, surar gör jag inte, men jag gör inte mycket annat heller.
Jag och tjejerna var ute en timme mellan 9-10 och lekte i lekparken, nu har vi ätit lunch, och lilla A har varit supergnällig, så jag la henne nyss i sängen. Lite tidigt, men hon verkar jättetrött. Förhoppningsvis somnar hon och så kan vi göra något kul ute i solen i eftermiddag. Ska kanske ta och sätta mig på balkongen och läsa boken jag köpte förra veckan, nu har jag äntligen kommit in i den (hur går det för dig Kakan?;)!

Rent mentalt hade jag nog trott att sommaren var över, och jag hår omkring och längtar och planerar efter förskola och jobbstart. Så när det plötsligt blir finväder blir jag liksom lite "off" och vet inte vad jag/vi ska hitta på. Adam jobbar ju också, så det gör inte saken bättre.

Nä, ut i solen med mig! Ballis here I come!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: