torsdag 30 augusti 2012

Rullar på.

Hej på er!

Nu börjar jag få lite kontroll över läget. Med läget menar jag inköp till förskolan. Alla himla kläder hit och dit. Pengarna rullar vill jag säga, herregud alltså.... Imorgon ska Annabelle få ett par skor av mormor i "dagispresent", haha så sött och vi tackar och bockar.

Idag har jag varit med Tindra hos vetrinären. Där rullade pengarna också, men tack Gud för försäkringen, annars hade det blivit ännu dyrare. Hon fick lämna lite blod och så för att göra en utredning/undersökning till varför hon har fått sina infektioner i tassarna. Hon är 6 år nu och har ALDRIG haft några problem alls, men nu på ett år så har hon haft 3 infektioner, så det kan vara bra att ta reda på vad som orsakar dessa. Förhoppningsvis får vi reda på vad det är, men dessvärre kan det även bli så att det inte visar något alls...
Om 3 veckor skulle vi få tillbaka svaren.

Annabelle var med mormor under tiden jag var iväg med Tindra, och när vi kom hem (AB och mormor var hemma hos oss) var det fullt ös på lilltjejen. Herregud alltså! Vilket humör och vilken energi, helt fantastiskt!
Nu sover hon sedan 1 1/2 timme tillbaka, och efter mellis ska vi på stan för lite mer shopping.... Jag har rensat hennes byrå på kläder (sommarkläder, små storlekar osv), och hon måste ha mer "dagis-plagg", typ enkla tröjor och byxor, så jag ska gå till Lindex där dom har 3 för 2 på basicsortimentet. Det blir bra. Sedan är det köpstopp.

Punkt.

Hej då från leopard-Jessan!

Inga kommentarer: