måndag 20 augusti 2012

Så deppigt.

Hej och god morgon på er.

Varje dag som går nu längtar jag mer och mer efter jobbet och inskolning på förskolan.
Men jag vet att när dagen är kommen kommer jag nog inte kunna sova, helt säkert ha ont i magen och definitivt fälla några tårar. Men idag längtar jag.

Igår var vi en sväng i birsta och Adam hade spenderarbyxorna på sig och shoppade loss till Annabelle. Tröjor, byxor, stövlar, mockasiner, galonvantar, regnhatt och så en superfin ryggsäck. Jag älskar när han får såna ryck, haha! Nu kan man snart rensa bort alla sommarkläder, och det känns sååå deppigt tycker jag! Vissa plagg har ju knappt blivit använda.
Jäkla pissväder denna sommar alltså, pardon my French.
Fast åh andra sidan är det ju kul att fylla på med nya fina höstkläder :-)







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: