måndag 6 augusti 2012

Svacka och tips.

God morgon!

Till att börja med så måste jag vara lite ärlig. Jag är inne i någon typ av svacka. Jag är besviken och less på ganska många saker som jag inte tänker gå in på, men det gör att det inte är så kul att blogga, för allt jag vill göra är att "spy galla", men min blogg är inte till för det, jag måste försöka hitta ett annat forum för det.
Så om inläggen är glesa, eller bara består av bilder så vet ni varför.

I förra veckan köpte jag en ny produkt (inte ny på marknaden, bara ny för mig) som jag känner en skyldighet att tipsa om! Det är nämligen Carmex läppbalsam. Helt underbar för läpparna. Dom håller sig mjuka och återfuktade LÄNGE!
Jag har tidigare varit ett stort fan av Elizabeth Ardens 8 hour cream (och är fortfarande), men att betala över 200:- för något känns lite dumt då man kan köpa denna för endast 30:-! Dyrast är inte bäst! :-)
Löp och köp! Jag köpte min på Ica Maxi!
Nu är det dags för en promenad med mina tjejer!


Inga kommentarer: