söndag 26 augusti 2012

Va f*n?!

När man är ett kontrollfreak som jag är, så är det helt omöjligt att förstå hur något kan försvinna från våran ägo. Det handlar om fina favvojackan från pop (rosa/röd-randig huvtröja), så det är väl egentligen ingen katastrof rent ekonomiskt, men jag kan inte FÖRSTÅ hur den kan ha försvunnit?!?? Hela förmiddagen har jag letat, försökt komma ihåg när hon använde den sist osv. Det är svårt med tanke på att dagarna ser i stort sätt likadana ut.
Det enda jag kan tänka mig är att den har ramlat ur varukorgen i vagnen eller nåt. Och då är det mitt fel.
Det är mycket enklare om jag skulle kunna skylla på nån, men denna gång är det nog faktiskt jag som varit slarvig.
Jaja. Den dagen skulle väl komma någon gång.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: