tisdag 18 september 2012

Alive!!

Gud så skönt jag sov inatt! Somnade innan 22 och vaknade en enda gång och det var när klockan ringde 05:00! Är inte alls lika trött idag!

Annabelle fortsätter med att ha det tufft på dagis. Gråt och gnäll stora delar av dagarna. Jag försöker intala mig själv att det
är den normala reaktionen (efter att ha pratat med en kund på jobbet som är förskollärare) och att jag snarare skulle vara "orolig" om hon INTE reagerade på det här sättet. Visst. Men det gör inte saken bättre. Blä vad jag tycker det är jobbigt.

Adam har lämnat och hämtat henne två dagar nu, och varje dag har varit likadan, hon har gråtit vid lämning och han har hört hennes "gnäll" så fort han kommer innanför dörren vid hämtning. Och varje gång är det "mammamammamamma"....
:-(

Det går över. Det går över. Det går över.

Nu måste jag ha en socker eller kaffe-high känner jag.
Hej på en stund!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad jobbigt. Blir dock väldigt nyfiken på varför jag bör vara orolig? :) med tanke på att vi haft så
Smärtfri start. :( /Chris

Jessica sa...

Ja Chris, tyvärr kan jag inte svara på det, hon som jag pratade med menade nog bara att det är en alldeles normal reaktion som Annabelle har, hon sa säkert så för att göra mig mindre orolig :-)

Däremot är ju "folk" så snabba med att säga att det kommer bakslag när man minst anar det, så det kanske är det du ska "oroa" dig för?
I dont know :-)