lördag 29 september 2012

Dags att fylla på lagret.

Hello!
Tidig lördag för oss idag då Adams klocka ringde 06:50. Vi brukar ju vakna kring fen tiden varje dag i och för sig, men på en lördag kändes det lite tungt.
Efter att vi kört honom till tåget tog jag ut tjejerna på en liten promenad, och efter det har vi chillat hemma. Jag har haft lite beslutsångest till vad vi ska göra idag. Jag vill så gärna ta en sväng till Ikea (värmeljussäsongen har ju börjat!!) och fyndlagret, men lilla damen är allt annat än samarbetsvillig när det kommer till shopping dessa dagar, så det tar emot litegrann.
Men - då kom mamma med den briljanta iden att jag kunde lämna ab hos henne efter att hon har sovit middag och så kan jag åka själv, samt att hon skulle bjuda oss på middag OCKSÅ! Win win för alla parter!
Nu är det dags att börja fundera på lunch här!
Tidig morgon = tidig lunch.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: