fredag 28 september 2012

Helg!

God morgon fredag!
Idag är jag och Annabelle lediga! Så skönt, jag älskar mitt schema!! Men nästa vecka och veckan därpå är det även jobb på fredagarna, så idag ska vi ta vara på den lediga tiden tillsammans!

Jag måste säga att den här veckan på dagis har varit bra! Igår var det min tur att lämna och jag hade sån ångest över det (det verkar gå mkt bättre när Adam lämnar). Mest troligt för att Annabelle känner av att jag tycker att det är jobbigt. Så igår gick vi dit och jag intalade mig själv att fejka så mycket som möjligt, haha! Och det gick bra! Jag var överdrivet glad och "uppåt" när vi kom in på dagis, och det var endast lite grin när jag gick. Det slutade efter kanske 10 sekunder.
Det går bättre och bättre.

Idag ska jag till nagelsalongen och ta bort min gelish-manikyr. Jag ska låta naglarna vila lite, typ en månad eller så, och sen kör jag igång igen. Gelish är verkligen hur bra som helst, har ni inte testat så GÖR det!!

Adam åker bort i helgen (igen!!) så vad vi ska hitta på under lördag och söndag vet jag inte än...
(Edith, bjuder du på muffins? 😉)

NU är det dags för dagens första kaffe, och en omgång tvätt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Edith sa...

Mamma åker hem söndag eftermiddag, men nästa helg kommer ni hit och fikar med oss!! :) Banankladdkaka kanske? ;)

Jessica sa...

Jaa!! Längtar redan! :-)