måndag 10 september 2012

Ingen rubrik.

Ibland när jag har skrivit vissa inlägg här i bloggen så skäms jag nästan. Tänker "Gud vad ska folk tycka egentligen, jag verkar ju helt knäpp ibland" och så vidare.
Då får jag påminna mig själv att det i första hand är mig själv jag skriver för, för det är så vansinnigt roligt att gå tillbaka i arkivet och läsa.
Igår läste jag det jag skrev hösten 2010, då jag var gravid. Så roligt tycker jag!!

Hur som helst.

Idag skrev jag så här på Facebook "Idag är en sån där dag då jag längtar efter egentid på Ica Maxi. För 1 1/2 år sedan visste jag inte att såna dagar fanns..".
Det har inte varit en jättejobbig dag, men att sysselsätta och underhålla Annabelle inne i 6 timmar är inte det lättaste just nu. Det blir lätt att tv'n står på, och då får jag så sjukt dåligt samvete.
Men - eftersom hon var hängig så ville jag inte flänga runt till lekparket eller gå på stan heller, så det fick bli så idag
Så, när Adam kommer hem ska jag faktiskt åka till just Ica Maxi, vandra bland hyllorna, helt o-stressad och bara vara.

Imorgon måste vi aktivera oss lite i alla fall, annars blir jag nog knäpp på riktigt, och jag tror att hon kommer att vara ok då faktiskt, men dagis blir det inte. Jag får passa på när jag fortfarande är ledig helt enkelt.

Over and out.

1 kommentar:

Lina Enocson sa...

Samma här, jag har sjunkit så lågt att jag föredrar att göra veckshsndlingen själv eftersom det ger mig lite egentid... herregud! :)