onsdag 12 september 2012

Mentalt körd.

Hej på er.

Just nu är jag så trött i huvudet, så fullkomligt slut på energi, att om jag skulle lägga mig ner nu så skulle jag förmodligen somna. Och det skulle jag verkligen behöva, men jag behöver en dusch mer. Haha.

Morgonen och förmiddagen har varit mentalt jobbig. Vissa skulle kanske inte förstå, men för mig har den varit det. Jag orkar inte ens förklara varför.
Tindra har varit hos vetrinären igen, och det var inte gratis direkt. Vi var där i nästan 1 1/2 timme, dom tog prover och stack hål på den svullnad hon har på ena tassen. Det var mycket väntande.

Adam lämnade Annabelle 07:45 på dagis, och hämtade henne 11:30, så nu är vi hemma, hon sover och kl 14 har vi tid på BVC för 1 1/2-års kontroll. Tack och lov inga sprutor idag, eftersom  hon fick dom i somras innan vi skulle åka till Mallorca. Jag hade inte klarat av sprutorna idag. Det är helt enkelt en sån dag.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här och svamla, jag måste duscha.
Ciao.

Inga kommentarer: