lördag 15 september 2012

No more!

Nä, nu ska jag inte gnälla mer om att det har varit gnälliga dagar här på slutet. Det måste ju vara as-tråkigt att läsa om!

Vi har haft en jättebra dag idag! Äntligen!
Annabelle sov i 3 timmar idag (!!!) och jag tror verkligen att hon behövde det. Hon har varit som en sol hela eftermiddagen och kvällen! Det kan ju även bero på att vi hade världens bästa mormor på middagsbesök!
Maten blev jättegod, det hade dock varit ännu godare med vin till, men eftersom lillan sov mellan 12-15 så hann jag aldrig på Bolaget.
Till efterrätt gjorde jag äppelpaj som vi åt med vaniljglass (ab fick bara glass), och efteråt var vi alla mätta och väldigt belåtna.
Har jag ens berättat att Adam är borta i helgen? Det är han, så det var extra nice med en middagsgäst!

Imorgon blir också en bra dag, den bästa på hela veckan kanske?
Vi ska börja dagen med att gå hem till Edith och hälsa på en snabbis, och på eftermiddagen ska vi träffa Frida också!! Såå kul att träffa tjejerna igen! Frida har ju flyttat hem till Umeå nu, så vi ses verkligen aldrig nu...Men imorgon smäller det! :-)

Det känns ju inte riktigt som ett Jessan-inlägg om jag inte gnäller liiiiiite, så jag ska bara säga att jag har fått jätteont i halsen och det är ju aldrig roligt. Men, thats it för idag! Annars är allting BRA!!! :-)

NU ska jag hälla upp lite cola light (borde väl kanske dricka hett thé) och lägga mig raklång i soffan.

Hörs imorgon!!
<3

Inga kommentarer: